ثبت نام آنلاین
ورود به پنل
logo-samandehi

امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت
Rabit Rabit Rabit Rabit Rabit

اطلاعیه های سایت

نحوه ارسال پیامک از روی نقشه

آموزش نحوه ارسال پیامک از روی نقشه

از این بخش می توانید با استفاده از نقشه گوگل، پیامک خود را به مناطق مختلف در شهر انتخابی به مشترکین همراه اول و ایرانسل ارسال نمایید.

لازم بذکر است در ارسال به ایرانسل هیچگونه بازگشت هزینه به عنوان بلک لیست ازطرف اپراتور وجود ندارد.

جهت دسترسی به این بخش ابتدا از منوی ارسال، بخش “ارسال از روی نقشه” را انتخاب کنید.

نحوه ارسال پیامک از روی نقشه

مرحله ۱:

در صفحه باز شده ابتدا با کلیک برروی فیلدی که در بخش انتخاب شهر درج شده است شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در حال حاضر نقشه شهرهای تهران،کرج،تبریز،همدان،قزوین،اصفهان،مشهد،اهواز،بندرعباس،گرگان،کرمانشاه،زاهدان،بابل،آمل،اسلامشهر،یزد،زنجان،اردبیل،اراک،قم،کرمان،ارومیه،رشت و شیراز در این بخش موجود می باشد و انشاالله در بروزرسانی های آتی نقشه شهرهای دیگر افزوده خواهد شد.

نحوه ارسال پیامک از روی نقشه

مرحله ۲:

بعد از اینکه نقشه شهر مورد نظر نمایش داده شد، برروی منطقه مورد نظر کلیک کنید تا پنجره مربوط به انتخاب تعداد شماره های همراه اول و ایرانسل در آن منطقه نمایش داده شود و برروی دکمه “همراه اول” یا “ایرانسل” کلیک کنید تا تعداد شماره های منطقه انتخابی نمایش داده شود.

از: جهت شروع ارسال پیامک از ردیف مورد نظر می توانید شماره ردیف را درج کنید.

به: امکان تعیین تعداد پیامک مورد نظر جهت ارسال

با انتخاب تعداد مخاطبان در سطر “به” و خالی گذاشتن سطر “از” می توانید به صورت تصادفی به شماره های موجود پیامک ارسال کنید.

 

نحوه ارسال پیامک از روی نقشه

مرحله ۳:

بعد از انتخاب تعداد شماره های مورد نظر، باکلیک برروی دکمه “ثبت” می توانید مخاطبان مورد نظر را در لیست گیرندگان پیام اضافه کنید.

لازم بذکر است بعد از ثبت هر منطقه، امکان انتخاب منطقه های دیگر از همان شهر وجود دارد و بعد از ارسال، به صورت همزمان به منطقه های انتخاب شده در شهر، پیامک ارسال خواهد شد.

همچنین بعد از ثبت شماره منطقه یا مناطق مورد نظر، می توانید با کلیک برروی دکمه “حذف” لیست شماره ها را حذف و مجددا شماره های جدیدی اضافه کنید.

 

نحوه ارسال پیامک از روی نقشه

بعد از انتخاب مخاطبان همراه اول یا ایرانسل؛ نوبت به انتخاب متن پیامک، شیوه ارسال، انتخاب شماره پیامک و سپس ارسال پیام می باشد که در صورت لزوم به آموزش این بخش، با کلیک برروی لینک نحوه ارسال پیامک گروهی می توانید ادامه آموزش را مشاهده فرمایید.

در بخش بعدی در مورد راهنمای استفاده از بخش “ارسال ایمیل (تکی و انبوه)” توضیح داده خواهد شد.

با تقدیم احترام