ثبت نام آنلاین
ورود به پنل
logo-samandehi

امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت
Rabit Rabit Rabit Rabit Rabit

اطلاعیه های سایت

√ پنل ارسال اس ام اس چه امکاناتی دارد؟

 

پنل ارسال پیامک / اس ام اس و امکانات کاربردی آن:

 

 

اقساط

قابل توجه بیمه گذاران و صاحبان کسب و کار که باتوجه به شرایط کاری و اقتصادی خود ناگزیر به یادآوری موعد چک و یا اقساط خود به ارباب رجوع خواهند بود شاید شما دوست داشته باشید که روش تبلیغاتی خود را برای جذب مشتری جدید و افزایش میزان وفاداری آنها تغییر دهید اینجاست که تهیه یک پنل ارسال اس ام اس تبلیغاتی جزء الزامات کار محسوب میشود.انتخاب یک پنل ارسال اس ام اس تبلیغاتی حرفه ای در این زمینه فوق العاده حائز اهمیت است.شما با استفاده از پنل ارسال اس ام اس دیتا پیامک امکان تنظیم فیلد های اختصاصی برای هر کدام از مشتریان خود را خواهید داشت چراکه هرکدام از این افراد مشخصات فردی، تعداد اقساط و تاریخ و مبلغ چک خاص خود را دارند و سامانه این امکان را برای شما فراهم کرده که دیگر دغدغه و نگرانی از بابت یادآوری این موضوع را نداشته باشید.

از جمله مواردی که بیمه گذاران و صاحبان کسب و کار میتوانند از سامانه ارسال پیامک استفاده کنند:

اعلام تاریخ اتمام بیمه مشتریان

اعلام تسهیلات و طرح های ویژه

اعلام خدمات نوین بیمه در شعب مختلف بیمه خود

اعلام تبریک و تسلیت در ایام ویژه و خاص به مشتریان

و ارسال پیامک خوش آمد گویی و تشکر و قدردانی به مشتریان خود از این که خدمات بیمه ای شما را انتخاب نموده اند

و… غیره

نوبت دهی

نوبتی هم که باشد نوبت سازمان ها و ارگان های خدماتی و درمانی است.

تماس اول: اشغال

تماس دوم: اشغال

تماس سوم: بله بفرمایید

بیمار: سلام وقتتون بخیر ،خانم تلفن هاتون چرا انقدر اشغال ؟؟؟ چندین بار تماس گرفتم .

منشی: عذرخواهی میکنم از بابت تاخیری که در پاسخگویی پیش آمده حجم تماس ها برای نوبت گیری انقدر بالاست که حتی خرید چند خط مجزا جوابگوی این شلوغی تماس ها نیست.

بیمار: خواهش میکنم برای راحتی ما افراد هم که شده یه فکری به حال این وضعیت بکنید چون واقعا عذاب آور شده برامون

این مکالمه تنها یک نمونه از مشکلات این مراکز است، مدیران این مراکز میتوانند با استفاده از یک پنل ارسال اس ام اس برای همیشه به تمام این مشکلات پایان بدهند به همین راحتی!

این امکان پیشرفته سامانه پیامک قابلیت تنظیم تاریخ و زمان شروع و پایان دهی را دارد.

منشی عضویت

با استفاده از این ماژول شما میتوانید به لیست مخاطبین تان شماره اضافه کنید و بانک شماره های خودرا در سامانه ارسال پیامک افزایش دهید چون تعدادی از کاربران پنل میخواهند تا مشتریان مخاطبانشان با ارسال یک عدد یا کلمه کلیدی خاص به صورت خودکار به عضویت دفترچه تلفن سامانه دربیایند. این سامانه بهترین روش برای عضویت گیری مخاطبین میباشد.

کدخوان

به نظر میرسد استفاده از این ماژول بیشتر برای فروشندگانی قابل استفاده میباشد که مایل به برگزاری یک قرعه کشی هیجان انگیز برای خریداران هستید اگر شما به تازگی انبار اجناس خود را شارژ کرده اید و برای هریک از محصولات نیز، شما یک کد اختصاصی در نظر گرفته اید ماژول کدخوان دیتاپیامک میتواند به خوبی در این زمینه به شما کمک کند.در صورتی که هرکدام از مخاطبین کدمربوطه را ارسال نمایند ماژول کدخوان شماره موبایل مخاطب را در کنار کد مربوطه در سیستم ذخیره می نماید که میتوانید این لیست را از طریق دکمه مشاهده کدها مشاهده نمایید.

تبریکات و اخطاریه

صاحبان کسب و کار با توجه به نوع کاری که دارند سیاست های اقتصادی خاص خود را دنبال می کنند و برای جذب مشتری و افزایش وفاداری آنها روش های نوینی را در پیش می گیرند که یکی از این روش ها ارسال پیام تبریک و یا تسلیت در مناسبت ها و ایام خاص می باشد که البته از این ماژول مدیرانی استفاده می کنند که میخواهند به مشتریان خود یادآور این مسئله باشند که همیشه و در هرلحظه بیاد مشتریان وفادار خود خواهند بود.

صندوق انتقادات و پیشنهادات

همانطور که از اسم این ماژول پیداست برای افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتری با استفاده از آن میتوانید جویای نظرات انتقادات و پیشنهادات مشتریان و ارباب رجوع خود شوید، کار با این سامانه پیام کوتاه فوق العاده کاربردی، میتواند گامی باشد برای موفقیت روز افزون کسب و کار شما!

هدایا

شما نیز میتوانید هدایای مجازی نظیر کدشارژ، کد تخفیف و … را در سامانه بارگذاری نمایید تا کاربران با ارسال کلید واژه ست شده شما به خط تعیین شده ، به ترتیب ستون های اکسل این هدیه را دریافت نمایند.

 

 

√ پنل ارسال اس ام اس چه امکاناتی دارد؟

سوالی برایتان پیش آمده است؟

برای دریافت پاسخ خود می توانید از طریق تماس، تیکت و … با ما در ارتباط باشید.

مشتاقانه پاسخگوی شما هستیم.