ثبت نام آنلاین
ورود به پنل
logo-samandehi

امروز: جمعه ۱۰ فروردین
Rabit Rabit Rabit Rabit Rabit

اطلاعیه های سایت

√ کسب نماد اعتماد الکترونیک

تاریخ ارسال : 19 اسفند, 1393

enamadدریافت نماد اعتماد الکترونیکی

 

به استحضار کلیه کاربران میرسانیم در اسفند 93 در راستای بالابردن کیفیت و اعتماد سازی کامل بین خدمات پیام کوتاه دیتا پیامک و کاربران محترم ،مفتخر هستیم که اعلام نمائیم موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صعنت معدن و تجارت کشور شده ایم.

برای احراز اصالت لوگوی نماد اعتماد الکترونیکی مشاهده شده در سایت کافیست به یکی از دو روش زیر اقدام نمایید.

 1: با کلیک بر روی تصویر نماد اعتماد در سایت ، صفحه صحت سنجی را مشاهده و از طریق مقایسه اطلاعات درج شده در وب سایت فروشگاه یا اطلاعات نمایش داده شده در صفحه صحت سنجی، نسبت به اصالت نشان مطمئن شوید.

2: به آدرس www.enemad.ir مراجعه و از وجود نام فروشگاه اینترنتی مورد نظر در فهرست فروشگاه های دارای نماد اعتماد الکترونیکی مطمئن شوید.

مختصری در رابطه با نماد اعتماد الکترونیک:

نماد اعتماد الکترونیک در واقع نشان دهنده اعتبار یک سایت می باشد.به این صورت که شما عزیزان با کلیک کردن بر روی نماد اعتماد الکترونیک که در صفحه اصلی سایت موجود میباشد میتوانید صحت سایت را از سازمان صنعت و معدن کشور و یا به صورت مستقیم از سایت نماد اعتماد الکترونیک استعلام نمایید. این آرم پس از بررسی های سازمان صنعت و معدن کشور از مسئول وب سایت در اختیار صاحبان وب سایت ها قرار میگیرد و همان طور که از نام این آرم مشخص است به جهت ایجاد اعتماد کاربران برای دریافت خدمات از وب سایت مذکور ارائه می گردد.

 

سپاس از اعتماد شما

 

√ کسب نماد اعتماد الکترونیک

سوالی برایتان پیش آمده است؟

برای دریافت پاسخ خود می توانید از طریق تماس، تیکت و ... با ما در ارتباط باشید.

مشتاقانه پاسخگوی شما هستیم.