ثبت نام آنلاین
ورود به پنل
logo-samandehi

امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین
Rabit Rabit Rabit Rabit Rabit

اطلاعیه های سایت

√ جلب رضایت مشتری،مهمترین فایده ارسال پیام کوتاه

 √ جلب رضایت مشتری،مهمترین فایده ارسال پیام کوتاه

 

جلب رضایت مشتری، مهمترین فایده ارسال پیام کوتاه

 

سامانه های ارسال و دریافت پیام کوتاه تحت وب، در نظر بسیاری از مردم، کاربردی تبلیغاتی دارد و استفاده دیگری از آن نمی شود کرد.

افرادی که آشنایی بیشتری با محیط اینترنت و وب دارند، حتما این مورد را می دانند که کاربرد پنل های پیامکی یا سامانه های پیام کوتاه در حال تغییر است و بسیاری از کسانی که صرفا از این شیوه برای انجام تبلیغات اس ام اسی استفاده می کردند، رو به استفاده کاربردی و برقراری ارتباط با مشتریانی که از آنها خرید کرده اند، آورده اند. به عنوان مثال فروشگاهی که تا دیروز از پنل پیامکی صرفا برای انجام تبلیغات و جذب مشتری جدید استفاده می کرده است، امروز با تغییر در شیوه بازاریابی خود، به جای اینکه تمام نیرو و توان خود را برای معرفی فروشگاه و محصولات قابل ارائه خود به افرادی که تا به امروز از وی خرید نکرده اند، بگذارد، بیشتر توان خود را برای جلب رضایت مشتری و جذب مشتری به کار می برد که خرید خود را انجام داده است. این بدان معنا نیست که نیازی برای جذب مشتری جدید وجود ندارد، بلکه تنها با تغییری در توازن بین جذب مشتری جدید و حفظ مشتری قدیمی، حفظ و جلب رضایت مشتری قدیمی اولویت بیشتری پیدا خواهد کرد تا وی را برای خریدهای بعدی ترغیب نماید. به یاد داشته باشید که بهترین و ارزانترین تبلیغات یک مشتری راضی و خرسند است که می تواند در هر جایی که حضور پیدا می کند، برای فروشگاه و محصول شما تبلیغات انجام دهد.

سامانه های پیام کوتاه تحت وب در حال حاضر به یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین روش مبدل شده است که استفاده صحیح از آن می تواند به رونق کسب و کار شما کمک شایانی نماید.

 

√ جلب رضایت مشتری،مهمترین فایده ارسال پیام کوتاه

سوالی برایتان پیش آمده است؟

برای دریافت پاسخ خود می توانید از طریق تماس، تیکت و ... با ما در ارتباط باشید.

مشتاقانه پاسخگوی شما هستیم.