ثبت نام آنلاین
ورود به پنل
logo-samandehi

امروز: پنج شنبه ۹ فروردین
Rabit Rabit Rabit Rabit Rabit

اطلاعیه های سایت

√ آژانس املاک و ارسال پیامک

https://datapayamak.ir/wp-content/uploads/2018/07/7152008.jpg

آژانس املاک و ارسال پیامک

 

پنل اس ام اس برای آژانس املاک و ارسال پیامک پنل پیامک برای آژانس املاک و ارسال پیامک

 

بی شک تلفن همراه به ابزار قوی برای ایجاد ارتباط در جوامع بشری تبدیل شده است، و به جرات میتوان گفت جزو لاینفک زندگی انسان ها شده است. البته این یک فرصتیست تا صاحبان مشاغل مختلف بتوانند از طریق این ابزار محصولاتشان را تبلیغ و نوع خدماتشان را معرفی و به اطلاع عموم برسانند.

تجربه ثابت کرده است که بازاریابی پیامکی به علت مستقیم بودن آن بهترین روش برای تبلیغات و معرفی کسب و کارها می باشد.
یکی از خدماتی که سامانه پیام کوتاه دیتا پیامک برای بازاریابی پیامکی ارائه می دهد، ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف می باشد. شما با استفاده از این سرویس می توانید برای مشاغل مورد هدف با کسب و کار خود پیامک ارسال کنید. استفاده از این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود زیرا تبلیغات تان را برای کسانی می فرستید که مطمئن هستید با نوع کسب و کار شما مرتبط هستند و پیامک شما خوانده می شود.
مثلا پنل پیامک و مزایای آن برای صاحبان آژانس املاک به عنوان یک آژانس املاک و مستغلات، شانس این است که شما به طور مداوم به دنبال پیدا کردن راه های جدید برای خریداران آینده نگر،جذب فروشندگان بالقوه و بهبود کلی ارتباطات خود با مشتریان باشید، پنل پیامک در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی داشته است.ارتباطات فوری، سهولت استفاده و در دسترس بودن ابزار از ویژگی های پنل پیامک است.
آیا دنبال راهی هستید که با کمترین هزینه و سرعت بالا تبلیغات خود را به گوش مشاغل هدف برسانید؟ بهترین راهکار و نوع تبلیغات ارسال پیامک به صاحبان مشاغل هدف است. همان طور که میدانید تبلیغات پیامکی ارزانترین و سریع ترین تبلیغ است ولی شماره موبایل های آنها را از کجا پیدا کنیم؟
ما برای شما یک بانک کامل و ترتیب بندی شده از شماره موبایل صاحبان مشاغل را آماده کرده ایم که این بانک اطلاعاتی روز به روز کامل تر می شود.

پوشاک،کیف،کفش/امور ساختمانی /ابزار فروشی ها/پزشکان/ پرستاران/آتلیه ها و عکاسی ها/رستوران ها/ اتحادیه ها/مشاوران املاک/خدمات آرایشی بهداشتی/بیمه ها/نمایندگی ها/امور تبلیغاتی/برگزاری مجالس/انجمن ها/خدمات اتومبیل/دبیران و معلمان/موبایل و کامپیوتر/مراکز آموزشی/آموزشگاه های زبان و سایر/صنایع/خدمات مسافرتی/هیئت ها/رانندگان/حمل و نقل و... صدها مشاغل دیگر.

در سامانه پیام کوتاه دیتا پیامک می توانید برای ارسال پیامک از دو قسمت ارسال برای مشاغل کل کشور و ارسال برای مشاغل بر اساس تفکیک استان پیامک مورد نظر خود را ارسال نمایید. در ارسال مشاغل بعد از اینکه دسته بندی اصلی شغل را انتخاب کردید, گرایش زیرمجموعه آن دسته نمایش داده می شود و در هر گرایش نیز تعداد کل شماره های موجود مشخص است و میتوانید به تعداد دلخواه ارسال نمایید.

جهت ثبت نام و فعال سازی پنل برروی لینک ثبت نام آنلاین کلیک نمایید.
 

√ آژانس املاک و ارسال پیامک

سوالی برایتان پیش آمده است؟

برای دریافت پاسخ خود می توانید از طریق تماس، تیکت و … با ما در ارتباط باشید.

مشتاقانه پاسخگوی شما هستیم.