سوالی برایتان پیش آمده است؟
برای دریافت پاسخ خود می توانید از طریق تماس، تیکت و … با ما در ارتباط باشید.
استفاده از واتساپ بهترین و ساده ترین راه برای ارتباط با مشتری است و نصب واتساپ روی تلفن ثابت می تواند به شما کمک کند تا از طریق واتساپ تلفن ثابت شرکت با مشتریان خود در ارتباط باشید. اما مشکلی که وجود دارد این است که واتساپ برای تایید شماره موبایل از روش ارسال پیامک کد فعال سازی استفاده می کند! پس چگونه روی تلفن ثابت شرکت واتساپ نصب کنیم ؟
برای نصب واتساپ روی تلفن ثابت می بایست حتما از واتساپ بیزینس استفاده نمایید تا بتوانید شماره تلفن ثابت را به عنوان شماره مورد نظر برای نصب واتساپ ثبت نمایید. از آنجایی که در تلفن ثابت امکان دریافت پیامک وجود ندارد، بعد از نصب واتساپ بیزینس برای تایید شماره، کد تایید به صورت ارسال پیامک صوتی انجام می شود. با شما تماس گرفته می شود و بعد از پاسخ دهی شما کد تایید و احراز هویت اعلام می شود.در صورتی که روی موبایل خودتان واتساپ دارید مشکلی وجود ندارد و می توانید همزمان واتساپ بیزینس را نیز نصب کنید. این دو اپلیکیشن کاملا از هم مجزا هستند، به این صورت که شما می توانید همزمان واتساپ شماره شخصی و واتساپ شماره شرکت را در یک موبایل مدیریت کنید.
در صورتی که از تلفن ثابت ابری دیتاپیامک برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنید، در کادر مربوط به انتقال تماس شماره موبایلی که قصد دارید تماس دایورت شود را وارد کنید تا بعد از اینکه واتساپ تماس گرفت تماس به موبایل شما دایورت شده و بتواند تاییده تلفنی واتساپ را دریافت کنید.
در صورتی که از سرویس تلفن ابری پیشرفته دیتاپیامک با قابلیت تلفن گویا و سانترال مجازی و… استفاده کرده باشید، زمانی که سرویس تاییده تلفنی واتساپ با شماره تلفن ابری شما تماس میگیرد و همانطور که ivr شما در حال پخش شدن است کد از سمت واتساپ خوانده می شود و این عبارت دائما تکرار می شود.
2 راهکار برای شما وجود دارد که به توضیح آن می پردازیم:
سرویس تلفن ابری حرفه ای را برای مدتی کوتاه غیر فعال کنید تا تماس تلفنی واتساپ مستقیما به موبایل شما وصل شود. برای انجام این کار در انتهای صفحه دکمه غیر فعال سازی بسته حرفه ای وجود دارد که با زدن کلید بسته تلفن ابری حرفه ای غیر فعال می شود و می توانید از دایورت تماس استفاده کنید.
اینکه گزینه پیش فرص ivr را مشخص کنید تا در صورتی که اپراتور عددی را وارد نکند تماس به آن داخلی متصل شود و بتوانید واتساپ را روی تلفن ثابت ابری نصب کنید.
در صورتی که تلفن ویپ و نرم افزارهای مرکز تماس تلفنی مانند ایزابل یا سانترال استفاده می کنید هنگام تماس واتساپ برای اعلام کد احراز هویت صوتی این کد دائما به ivr تکرار می شود. در اینجا نیز 2 راهکار وجود دارد، مانند تلفن ثابت ابری تنظیم کنید و در صورتی که مدتی تماس گیرنده هیچ عددی را وارد نکند تماس به یک داخلی خاص وصل شود و یا اینکه در تنظیمات ایزابل مشخص کنید که تمامی تماس ها به یک داخلی خاص متصل شود و بعد از دریافت کد تایید از واستساپ تغییرات را به حالت قبل بازگردانید.
در صورتی که شما تلفن ثابت ندارید، اما میخواهید در قالب یک شرکت معتبر فعالیت کنید و روی همین تلفن واتساپ نصب کنید و یا ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت را انجام دهید، تنها کافی است که تلفن ثابت مجازی خریداری کرده و از طریق تلفن ثابت مجازی نسبت به ارسال پیامک اقدام نمایید.
سوالی برایتان پیش آمده است؟
برای دریافت پاسخ خود می توانید از طریق تماس، تیکت و … با ما در ارتباط باشید.