لطفا قبل از ارسال درخواست نمایندگی مستقل سامانه پیام کوتاه، مطالب این صفحه را به طور کامل مطالعه نمایید.
امـکـانـات | پنل نمایندگی سیلور | پنل نمایندگی فوق پیشرفته |
---|---|---|
قابلیت ثبت دامنه و صفحه لاگین اختصاصی برای هر نماینده | ![]() |
![]() |
دفترکار مجازی (جدید) |
![]() |
![]() |
ایجاد نامحدودکاربر و نمایندگی مشابه | ![]() |
![]() |
مدیریت تراکنش کاربران | ![]() |
![]() |
خط خدماتی (بدون سفته و ضامن) |
![]() |
![]() |
تعیین قیمت بسته های کاربری | ![]() |
![]() |
واریز آنی سود فروش پنل به حساب نماینده |
![]() |
![]() |
واریز آنی سود پیامک بعد از شارژ کاربر |
![]() |
![]() |
شارژ آنلاین کاربران با درگاه اشتراکی |
![]() |
![]() |
ارسال درخواست پشتیبانی از طریق تیکت | ![]() |
![]() |
مانیتورینگ مدارک ارسالی کاربران | ![]() |
![]() |
مانیتورینگ پیامک های ارسالی کاربران | ![]() |
![]() |
خط اختصاصی 14 رقمی رایگان از اپراتور 5000 | ![]() |
![]() |
خط اختصاصی 15 رقمی رایگان از اپراتور 5000 | ![]() |
![]() |
ثبت نام آنلاین کاربران | ![]() |
![]() |
خط اشتراکی رند از همه اپراتور ها |
![]() |
![]() |
قیمت گذاری تعرفه پیامک و خطوط اختصاصی کاربران | ![]() |
![]() |
بخش راهنمای کاربران و نماینده | ![]() |
![]() |
امکانات کامل پنل به همراه بروز رسانی | ![]() |
![]() |
اتصال ترمینال درگاه اختصاصی شما به پنل | ![]() |
![]() |
ماژول شماره بانک اختصاصی نماینده |
![]() |
![]() |
فعال سازی رایگان تمامی ماژول های سامانه |
![]() |
![]() |
نمیتوانید تصمیم بگیرید کدام پنل برای شما مناسب است؟ جهت مشاوره با بخش فروش تماس بگیرید: 91011025-066 |
||
تعرفه ارسال پیامک از اپراتور50001 (ریال) | 125 |
105 |
تعرفه ارسال پیامک از اپراتور50002 (ریال) | 127 |
110 |
تعرفه ارسال پیامک از اپراتور50005 (ریال) | 127 |
110 |
تعرفه ارسال پیامک از اپراتور50004 (ریال) | 150 |
133 |
تعرفه ارسال پیامک از اپراتور50009 (ریال) | 125 |
105 |
تعرفه ارسال پیامک از اپراتور 1000 (ریال) | 150 | 133 |
تعرفه ارسال پیامک از اپراتور 3000 (ریال) | 150 | 133 |
تعرفه ارسال پیامک از اپراتور 2000 (ریال) | 150 | 133 |
تعرفه ارسال پیامک از اپراتور ثابت 021،026 (ریال) | 150 | 133 |
تعرفه ارسال پیامک از دکل BTS ایرانسل | 150 | 133 |
تعرفه ارسال پیامک صوتی (هر ثانیه) | 25 | 22 |
تعرفه ارسال از ایمیل مارکتینگ (ریال) | 12 | 11 |
هزینه فعالسازی (قیمت به تومان) |
250.000 |
680.000 |
پیامک هدیه |
1000 | 2000 |
تمدید سالیانه (بدون تاریخ انقضا) |
![]() |
![]() |
ثبت نام و سفارش | سفارش | سفارش |
جهت ثبت نام و فعال سازی پنل مورد نظر، برروی آیکن سفارش یا لینک ثبت نام آنلاین کلیک فرمایید.
نمایندگان هیچگونه هزینه ای بابت ایجاد نمایندگی مستقل در سه ستاره ( ریسلری با دامنه و لوگو اختصاصی ) پرداخت نخواهند کرد در نمایندگی یک ستاره بایت ایجاد نمایندگی هزینه دریافت میشود
7 روز گارانتی عودت وجه با اطمینان انتخاب کنید
نماینده سامانه پیام کوتاه بابت فروش پنل های کاربری هیچ مبلغی به ما پرداخت نمی کند
بعد از فعال سازی درگاه پرداخت اینترنتی نماینده، در صورتی که کاربر اقدام به شارژ پنل خود نماید و موجودی کافی در پنل نماینده وجود نداشته باشد، کاربر به صورت خودکار به درگاه پیش فرض پنل متصل می شود و اختلالی در شارژ پنل کاربر بوجود نمی آید.
• مزایای اخذ پنل نمایندگی فروش سامانه پیام کوتاه :
کسب نمایندگی مستقل SMS با کمترین سرمایه
پنل های نمایندگی اس ام اس بصورت دائمی واگذار میگردد و در سالهای آتی هیچ گونه هزینه ای برای تمدید دریافت نمیگردد!
واگذاری خطوط به صورت دائمی و عدم دریافت هزینه تمدید سالیانه برای خط اختصاصی (به غیر از خطوط 2000)
امکان واگذاری خطوط اختصاصی با پیش شماره 1000 ، 2000 ، 3000 ، 50001 ، 50002 ، 50005 ، 50009 ، 021 و 026
کار بصورت کاملا مستقل و امکان نمایش لوگوی اختصاصی نماینده بدون درج نام خدمات پیام کوتاه دیتا پیامکـ در صفحه لاگین نماینده
عدم درج آدرس سایت و نام نماینده در سایت های زیر مجموعه خدمات پیام کوتاه دیتا پیامکـ
عدم درج آدرس و یا هرگونه اطلاعاتی از خدمات پیام کوتاه دیتا پیامکـ در پنل نمایندگی و کاربران نماینده
عدم ارتباط خدمات پیام کوتاه دیتا پیامکـ با کاربران نماینده
عدم دریافت هزینه بابت دریافت پیامک بر روی خطوط اختصاصی
امکان تعریف بسته های مختلف سامانه پیام کوتاه و واگذاری به قیمت دلخواه به مشتریان
عدم محدودیت در تعیین تعرفه پیامک کاربران
عدم محدودیت در فروش و قیمت گذاری خطوط اختصاصی
عدم محدودیت در قیمت گذاری پنل های کاربری اس ام اسی
عدم دریافت هزینه اضافی بابت ساخت کاربر
عدم نیاز به تهیه هاست و سرور
عدم نیاز به تجربه و دانش خاص
به روز رسانی و ارتقاء پنل نمایندگان بصورت رایگان
امکان فعالسازی و یا حذف سرویس های ویژه کاربران توسط نماینده
امکان ثبت یک یا چند خط اختصاصی برای کاربران زیرمجموعه
امکان شارژ حساب کاربران پیام کوتاه به صورت دستی و آنلاین
امکان شارژ آنلاین توسط کاربران زیر مجموعه از طریق درگاه پرداخت اینترنتی پیش فرض پنل
• راهکارهای پیامکی :
نمایندگان می توانند جهت جذب و یافتن مشتری با مراجعه به دانشگاه ها، مدارس، هیئت های مذهبی، مساجد، حسینه ها، حوزه های علمیه، دفاتر بیمه، شرکت ها، ادارات دولتی(بانک ها و…)، کارخانجات، آژانس ها مسافرتی، سالن های ورزشی، طلا فروشی ها، لباس فروشی ها و جاهای دیگری که با افراد بسیاری در ارتباط هستند مراجعه نموده و سیستم پیامکی خود را به آنها معرفی نمایند.
• به عنوان نمونه :
مدارس می توانند نمرات و ساعات کلاسی را به موبایل والدین ارسال کنند.
هتل ها می توانند تبلیغات خود را جهت رزور اتاق و اطلاع رسانی به مشتریان خود از طریق پیامک انجام دهند.
دانشگاه ها می توانند نمرات دانشجویان،عدم برگزاری کلاس ها، اطلاع رسانی شهریه، انتخاب واحد و… را از طریق پیامک به اطلاع آنها برسانند.
آژانس ها می توانند ساعات پرواز و… را به مشتریان اطلاع رسانی کنند.
کارخانجات می توانند اطلاع رسانی های خود را به مشتریان و کارکنان خود از طریق پیامک انجام دهد.
شرکت ها می توانند هزینه و نوع محصولات خود را از طریق پیامک به مشتریان خود ارسال کنند.
سالن های ورزشی می توانند در ارتباط با پرداخت شهریه و همچنین جهت اطلاع رسانی برنامه های سالن به اعضا و همشهریان خود پیامک ارسال کنند.
هیئت های مذهبی می توانند زمان و مکان برگزاری جلسات هفتگی و برگزاری مجالس روضه، سینه زنی و جشن ها را به اطلاع اعضای خود برسانند.
دفاتر بیمه می توانند زمان خرید بیمه، پایان بیمه اشخاص را در پنل تنظیم کنند تا به محض نزدیک شدن به پایان بیمه به مشتری اطلاع رسانی کند و جهت تمدید بیمه اقدام کند.
و انواع شغل دیگر که شما می توانید با مهارت خود مشتری را در خرید پنل راهنمایی کرده و اطلاعات کافی را جهت خرید پنل به وی ارائه کنید.