ثبت نام آنلاین
ورود به پنل
Rabit Rabit Rabit Rabit Rabit

اطلاعیه های سایت

امکانات دفتر کار مجازی – تلفن ثابت مجازی و دفتر کار مجازی

بهترین دفتر کار مجازی

دفتر کار مجازی یک ابزار مدیریت کسب و کار است که با بهره‌گیری از امکانات متنوع، نیازهای تخصصی شما در بازاریابی ،ارتباط با مشتریان و ارتباطات درون سازمانی را مرتفع خواهد کرد. این امکانات به کسب و کار شما قدرت می‌دهد تا بدون نیاز به دفتر کار و استخدام نیرو به توانید روند ارتباط با مشتری را به سهولت انجام دهید. با دسترسی به تمام مکالمات در بستر سامانه دیگر نیازی به حضور در دفتر کار وجود ندارد و مدیریت تمامی امور از جایی که شما حضور دارید انجام می‌­شود.
 
 
امکانات دفتر کار مجازی - تلفن ثابت مجازی و دفتر کار مجازی
 
 
 
 

خط تلفن ثابت با مالکیت دائمی

در دفتر کار مجاری، یک خط تلفن ثابت با مالکیت دائمی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. با استفاده از این خط تلفن، تمامی مکالمات از طریق خط تلفن ثابت اینترنتی با استفاده از دایورت تماس بر روی خطوط ثابت یا موبایل انجام می شود. استفاده از این خطوط تلفن نیاز به کابل کشی و تجهیزات مخابراتی وجود ندارد و تعرفه تماس بسیار به صرفه تر از خطوط مخابراتی محاسبه می شود
 
 

 

امکان تماس ورودی و خروجی

با استفاده از نرم افزارهای موبایلی که برای سامانه طراحی شده است این قابلیت وجود دارد که بتوانید در هر زمانی تماس از طریق ویپ (VOIP) برقرار کنید و یا تماس های ویپی را با تلفن همراه خود پاسخ دهید. یکی از مزیت های جذاب این سرویس امکان دایورت کردن هر داخلی روی یک شماره به خصوص است که از طریق دایورت و پاسخ دهی از طریق موبایل، محدودیت در دسترس نبودن اینترنت و سرعت کم آن برطرف می­شود.
 

قابلیت ایجاد نامحدود داخلی

برخلاف سیستم های قدیمی ویپ مثل تلفن های ویپ، در این سیستم برای ایجاد داخلی های مورد نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد و تعریف داخلی ها با تعداد دلخواه به رایگان انجام می­شود.
 
 

سیستم پاسخگوی خودکار IVR

صدای ضبط شده ای که پس از تماس با مجموعه ها برای شما پخش می­شود و اطلاعات لازم برای آشنایی با بخش های مختلف مجموعه را می­دهد از طریق تلفن گویا یا منشی تلفن یا همان پاسخگوی خودکار انجام می­شود. این سرویس که بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری در سامانه قابل استفاده است علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها و رضایت بیشتر مخاطبان، امکانات بسیاری را در اختیار شما می­گذارد که در ادامه به آن ها می­پردازیم:
 

دایورت تماس

با فعال کردن “دایورت تماس” هیچ تماسی بدون پاسخ نمی‌­ماند، در صورت عدم حضور کارشناسان برای پاسخگویی، تماس به صورت مستقیم با شماره موبایل تعریف شده برقرار می­شود. امکان دایورت کردن داخلی به تلفن همراه یکی از ویژگی های کاربردی ویپ است که کمک می­کند بدون نیاز به افشا شدن تلفن همراه افراد و مدیران تماس برقرار شود. در پارس ویپ قابلیت تنظیم کردن هر داخلی بر روی خط موبایل جداگانه وجود دارد.
 
 

دریافت همزمان نامحدود تماس

در این سرویس اگر خطی مشغول باشد یا در دسترس نباشد و پاسخگو نباشد، مخاطب بجای شنیدن بوق اشغال در صف تماس منتظر آزاد شدن خط گیرنده ها قرار می­گیرد. این اولویت بندی و ترتیب زنگ خوردن داخلی ها در سامانه قابل تنظیم است . بدین ترتیب تمامی تماس ها در صف پاسخگویی تماس قرار گرفته و مجموعه ها برای افزایش تعداد دریافت تماس های بیشتر از 2 خط ، هزینه ثابتی را پرداخت کنند.
 

ارائه گزارشات تماس

طبق تنظیماتی که در وجود دارد می­توانید گزارشات تمامی تماس های روزانه و ماهانه و سالیانه را در پنل مشاهده کنید و تنظیم کنید که گزارشات برای شما ایمیل یا پیامک شود. با این ویژگی به طور مستمر امکان مدیریت و نظارت بر تماس های ورودی و خروجی وجود دارد و گزارشات دسته بندی شده مانند تعداد تماس پاسخ داده شده و مدت زمان آنها و همچنین تعداد تماس های پاسخ داده نشده و دلایل قطع ارتباط به تفکیک قابل بررسی هستند.
 
 
 

تعریف هفته کاری و روزهای خاص

این امکان در سامانه برای شما وجود دارد که تعیین کنید هر روز هفته چه برنامه ای برای تماس ها وجود داشته باشد. ممکن است شما در روزهای جمعه و تعطیلات بخواهید تماس ها را به گونه ای دیگر یا توسط شخص دیگری مدیریت کنید که این امکان در سامانه وجود دارد.
 

مسدود کردن شماره

قابلیت بلاک کردن (مسدود کردن) یک شماره از قابلیت های سیستم ویپ است که در سامانه وجود دارد. از این طریق می­توانید شماره ثابت یا همراهی که می ­خواهید را در بلک لیست قرار دهید، در این صورت با برقراری تماس با شما به این پیغام مواجه خواهند شد “شماره ای که تماس گرفته اید در سرویس موجود نمیباشد. لطفا شماره را بررسی کنید و مجددا تلاش کنید”

 
 

فکس اینترنتی

در سامانه تمامی فکس ها به جای دریافت از طریق سخت افزار که ممکن است برای همگی در دسترس نباشد، به صورت ایمیلی دریافت می­شوند. امکان ارسال فکس هم علاوه بر دریافت آن وجود دارد و تمامی فکس ها در سامانه قابل مشاهده هستند.
 

ماژول نظرسنجی و تکریم مشتریان

قابلیت نظرسنجی در راستای ارزیابی فعالیت کارمندان مجموعه از سمت مشتریان طراحی شده و سبب بهبود کیفیت تماس ها در مجموعه ها می ­شود. پس از اتمام مکالمه تماسی گویا با مشتریان برقرا می­ شود و از آنها درخواست می­ شود به خدمات مجموعه یا بخش موردنظر امتیاز بدهند. همچنین با قابلیت تکریم مشتریان پس از اتمام تماس از همراهی آنها تشکر می ­شود.
 
 

قابلیت تعریف چندین منشی تلفنی

شما می ­توانید در سامانه چندین پیام صوتی برای منشی تلفن (IVR) خود در نظر بگیرید. این امکان برای مواقعی که برنامه کاری تغییر می­ کند به شما کمک می­ کند. ممکن است صبح تا بعدازظهر که نیروها بصورت حضوری در مجموعه حضور دارند بخواهید متن و داخلی های متفاوتی نسبت به زمانی که حضور ندارند پخش شود که این امکان در سامانه وجود دارد.
 

ایجاد کنفرانس صوتی

یکی از کاربردی ترین امکانات، ارائه زیرساخت برای کنفرانس صوتی بین اعضای یک مجموعه است. با این امکان دیگر فاصله جغرافیایی معنایی ندارد و تمامی اعضا با استفاده از اینترنت می توانند با یکدیگر ارتباط زنده داشته باشند.
 
 

دفترچه تلفن پیشرفته

علاوه بر ثبت شماره تماس ها در دفترچه تلفن و گروه بندی آنها، قابلیت Click To Dial هم در پنل و هم در نرم افزار تلفن همراه وجود دارد که با انتخاب آن امکان تماس مستقیم و فوری برقرار می ­شود.
 
 

اعلام کد اپراتوری

حتما شما هم شاهد اعلام کد اپراتوری در تماس های با 118 شده اید ،با استفاده از این قابلیت ،قبل از اتصال تماس به اپراتور مربوطه اطلاعاتی مانند کد اپراتور یا فامیلی اپراتور به مخاطب اعلام می­ شود و سپس تماس برقرار می­ شود. این قابلیت در سامانه  وجود دارد.
 
 
 

ماژول کالرآیدی

با تماس مشتریان ،مشخصات و اطلاعات تماس آنها در سامانه به کارشناسان نمایش داده می ­شود و ارتباط کارمندان با مشتریان را نزدیک تر و راحت تر می ­کند.

تله مارکتینگ

بازاریابی از راه دور یا Telemarketing، یکی از روش‌های بازاریابی مستقیم و ارتباط شخصی با مخاطب هدف است. مخاطب می‌تواند تبلیغات شما را بشنود،برای پشتیبانی یا خرید با کارشناسان شما تماس بگیرد و یا از طریق ماژول مشاوره آنلاین، به آن‌ها خدمت‌رسانی کنید و درآمد کسب کنید. دفتر مجازی، به شما امکان می‌دهد که علاوه بر قابلیت‌های فنی این سامانه در اجرای فعالیت‌های بازاریابی، امکان ضبط و رصد مکالمات برای تحلیل داده‌های بازاریابی داشته باشید.

 

 

سازگاری با CRM ها و اتوماسیون های اداری

سازگاری سیستم های تلفنی مبتنی بر VOIP با نرم افزارهای مدیریت مشتری (CRM) و اتوماسیون های اداری سبب سهولت در تماس ها می­شود و کمک می­ کند زمان صرف شده کوتاه تر شود. این قابلیت با یکپارچه سازی و دسته بندی منظم مشتریان می­ تواند به وبسایت یا فروشگاه اینترنتی شما ارتباط برقرار کند و پیگیری امور را سهولت ببخشد.
 

پنل ارسال پیامک رایگان

یکی از امکاناتی که دفتر کار مجازی در اختیار کسب و کارها می‌دهد، پنل پیامک رایگان از سامانه دیتاپیامک است. با توجه به نیاز ضروری کسب و کارها به سامانه پیامک برای ارتباط با مشتریان خود و همچنین بازاریابی پیامکی از این طریق، این قابلیت را در دفتر کار مجازی به عنوان یکی از اصلی ترین نیازهای هر کسب و کار قرار داده است. ارسال پیامک و پیام صوتی به مشتریان و همچنین مخاطبین هدف از طریق بانک شماره های موبایل در پنل از ویژگی های این سامانه پیامک است.

 
 

تماسگیر خودکار (پیامک صوتی)

با استفاده از این قابلیت سیستم به صورت خودکار با مشتریان تماس گرفته و پیام های ضبط شده ای مثل اعلام تعویق اقساط یا تبریک روز تولد و موارد این چنینی را اعلام می­کند. با استفاده از این قابلیت که به صورت اتوماتیک انجام می­شود امکان تماس با مخاطبان بدون صرف وقت نیروی انسانی و در تمامی ساعات شبانه روز قابل انجام است.

امکانات دفتر کار مجازی - تلفن ثابت مجازی و دفتر کار مجازی

سوالی برایتان پیش آمده است؟

برای دریافت پاسخ خود می توانید از طریق تماس، تیکت و … با ما در ارتباط باشید.

مشتاقانه پاسخگوی شما هستیم.