سوالی برایتان پیش آمده است؟
برای دریافت پاسخ خود می توانید از طریق تماس، تیکت و ... با ما در ارتباط باشید.
مشتاقانه پاسخگوی شما هستیم.
سامانه پیام کوتاه و یا پنل اس ام اس برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی پیامکی بسیار مهم و کارآمد میشود. سادهترین شیوه تبلیغات و جذب مشتری و بازاریابی و فروش استفاده از پنل اس ام اس و ارسال پیام تبلیغاتی میباشد. با استفاده از بازاریابی پیامکی، هزینه تبلیغات برای کسب و کارهای گوناگون تا حد چشمگیری کاهش یافته است. صاحبان مشاغل همیشه در جستجوی روشی موثر در ارتباط با مشتریان خود هستند، روشی که از نتیجه آن اطمینان داشته باشند تا قادر به مدیریت آن نیز باشند
• معرفی برند خود
آگاهی از برند را میتوان وسیله ای که از طریق آن مصرف کننده گان با برند آشنا میشوند و آن را به رسمیت میشناسند محسوب کرد. استفاده از پنل ارسال اس ام اس و یا سامانه ارسال پیامک نیز یکی از کانال های مشهور و قدرتمند برای تشویق مشتری به خرید محصول می باشد که در واقع از طریق این سامانه منجر به آگاهی و شناخته شدن برند شما نیز خواهد شد چرا که آگاهی برند قدرتمند منجر به فروش بالا و افزایش سهم شما در بازار نیز میشود
پیش آمده که گاهی فکر کنید مشتریان ممکن است شما را فراموش کرده باشند و یا این که دیگر تمایل به ادامه همکاری با شما را نداشته باشند !!!
حالا وقت آن است تا با یک تخفیف و یا پیشنهاد ویژه توجه مشتریان را به سوی خود جلب کنید اینجاست که مشتریان وفادار شما متوجه حضور شما در بازار خواهند شد.
ارسال یک پیامک گروهی به تمام مخاطبان دقیقا با مدت زمانی که شما صرف ارسال یک پیامک معمولی می کنید برابر است، با توجه به این روش تبلیغات شما نه تنها زمانتان هدر نرفته بلکه در کمتر از 30 دقیقه پیامک های شما به دست مخاطبین رسیده و خوانده شده و شما باید منتظر بازخورد ارسال پیامک باشید سازگاری با انواع دستگاه های موبایل امروزه اکثر کمپین های تبلیغات دیجیتالی برای همه نوع دستگاه ها و سیستم عامل ها بهینه شده و سازگاری دارد.
اگر به دنبال شیوهای پاک برای گسترش کسب و کار خود هستید تبلیغات پیامکی بهترین گزینه برای این کار است. پیامک یکی از معدود راههای ارتباطی است که هیچ ضرری به محیط زیست وارد نمیکند
اینباکس ایمیل ها و پیامک های اکثر افراد پر از پیامک های نخوانده است و هیچ توجهی به این پیام ها نشده، و ندیده و نخوانده معمولا پاک میشوند زیرا معمولا افراد شماره و اطلاعات شخصی خود را به کسانی میدهند که با آن سازمان و یا مجموعه در تعامل هستند پس بنابراین به پیامهایی که ارسال میکنید توجه و دقت کافی داشته باشید تا متناسب با علاقه مخاطب باشد و باعث آزار و اذیت مخاطبتان نشود
اگر افزایش فروش و بهبود ارتباط با مشتریان از اولویتهای شما محسوب میشود، اما زمان و توان مالی بالایی برای سرمایهگذاری در دیگر بخشهای تبلیغات را ندارید، “تبلیغات پیامکی” میتواند برایتان ابزاری مفید، ساده و کمهزینه باشد.
ارائه دهندگان حرفه ای پنل ارسال اس ام اس به جز ارائه و بررسی ارسال های موفقیت آمیز شما این قابلیت را خواهند داشت تا به شما این اطمینان را بدهند که پیامک های شما چه زمانی و در چه ساعتی و با چه تعدادی تحویل داده شده.
اختیاری شدن دریافت پیامک های تبلیغاتی توسط افراد با توجه به محدودیت ها و قوانینی که سازمان تنظیم مقررات برای اپراتورها و شرکت های وابسته وضع کرده از این پس افراد خود می توانند شماره های خود را در لیست سیاه پیامک های تبلیغاتی قرار داده و مانع دریافت این گونه پیام ها شوند.
در حال حاضر در هر پیامک تنها 70 کاراکتر قابل ارسال می باشد که در صورت رد شدن از این محدودیت تعداد پیامک هنگام ارسال (دو پیام) محسوب میشود