ثبت نام آنلاین
ورود به پنل
logo-samandehi

امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت
Rabit Rabit Rabit Rabit Rabit

اطلاعیه های سایت

پنل پیامک برای تمامی شهرهای کشور

پنل اس ام اس  استان ها  و شهر ها –  پنل پیامک استان ها  و شهر ها

ارسال پیامک هدفمند به تمامی مناطق شهر  

 پنل اس ام اس، در واقع سیستمی کاملا تحت وب است که شما با خرید پنل پیامک از طریق محیطی بسیار ساده و کاربرپسند، بدون هیچ گونه سخت افزار جانبی، که با اتصال به اینترنت می توانید با شماره‌های اختصاصی 1000، 2000، 3000، 5000 و 021 اقدام به ارسال و دریافت پیام کوتاه به صورت تکی و گروهی این سامانه دارای پکیج های مختلفی می باشد که بسته به نیاز خود میتوانید یکی از پکیج ها را انتخاب نموده و مراحل سفارش را تکمیل نمایید. ظرف کمتر از 5 دقیقه پنل شما آماده استفاده خواهد بود

ارسال به مناطق کل کشور امکانی است در پنل اس ام اس که در آنجا با وارد کردن کدپستی محله و منطقه ای که میخواهید به آن محدوده پیامک ارسال کنید. همانگونه که مشخص است برای استفاده از این بخش حتما باید عدد 5 رقمی کدپستی آن محله را بدانید با اینکه پیدا کردن کدپستی مناطق مختلف شهر کار دشواری نیست و حتی میتوانید از نقشه هایی که ما برایتان تهیه کرده ایم استفاده کنید.
مهمترین ویژگی سامانه اس ام اس ارسال پیامک تبلیغاتی گروهی می باشد

هماطور که می دانید یکی از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا 100% این نوع تبلیغات می باشد، مدیریت کامل تبلیغات نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی از دیگر ویژگی های ارسال پیامک تبلیغاتی نیز محسوب می شود.

مزایای تبلیغات پیامکی:

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات  و اطلاع رسانی را می توان بصورت ذیل توضیح داد :

دسترسی سریع :

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه ی اولیه ارسال توزیع می گردد.

سرعت بالای ارسال پیامک :

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

 ماندگاری:

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد، تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

 

پنل پیامک برای تمامی شهرهای کشور

سوالی برایتان پیش آمده است؟

برای دریافت پاسخ خود می توانید از طریق تماس، تیکت و ... با ما در ارتباط باشید.

مشتاقانه پاسخگوی شما هستیم.