ثبت نام آنلاین
ورود به پنل
logo-samandehi
logo-samandehi

امروز: شنبه ۶ مرداد
Rabit Rabit Rabit Rabit Rabit

اطلاعیه های سایت

آموزش تنظیمات اینترنت همراه اول

امروزه ضرورت استفاده از اینترنت در هر فضا و مکانی از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه تلفن‌های همراه و همچنین تبلت‌ها پر استفاده‌ترین وسیله برای اتصال به اینترنت هستند، داشتن سیم کارت اینترنت پر سرعت نیاز هر فردی در جامعه است. 

نیاز به پنل پیامکی دارید؟

خوشبختانه در سالیان اخیر اپراتورهای تلفن همراه کشور پیشرفت بسیار خوبی در ارائه اینترنت‌های پرسرعت ۳G و ۴G داشته‌اند. در بین اپراتورهای فعال کشور اپراتور همراه اول که بیشترین کاربر فعال میان سایر اپراتورها را داشته اینترنت پر سرعت خود را با نام نوترینو معرفی کرده است. بسیاری از کاربران پس از تهیه گوشی جدید و یا خرید سیم کارت به دنبال فعال‌سازی اینترنت برروی گوشی خود هستند در این مقاله نحوه‌ی فعال سازی اینترنت همراه اول را آموزش خواهیم داد.

فعال سازی اینترنت همراه اول

شما به دو روش می توانید اینترنت گوشی خود را فعال سازی نمایید :

  • ۱- ارسال پیامک خالی به شماره پیامکی ۸۰۸۸ از طریق خطوط همراه اول : پس از ارسال پیامک برای شما کد فعال سازی اینترنت همراه اول ارسال خواهد شد.
  • ۲- شماره گیری کد #۱۰۰* از طریق تلفن همراه : شما می‌توانید این کد را شماره‌گیری کنید تا فعال سازی اینترنت برای گوشی شما صورت بگیرد.

همچنین برای آگاهی از نحوه‌ی تنظیمات گوشی برای اینترنت همراه اول می‌توانید مدل گوشی را به شماره ۸۰۸۸ پیامک کنید. برای مثال برای گوشی سامسونگ نوت ۳ به صورت زیرمتن را به شماره ۸۰۸۸ پیامک کنید: Samsung note3

پس از ارسال تنظیمات برای شما کدفعال سازی اینترنت همراه اول پیامک خواهد شد. توجه داشته باشید حتما بعد از تنظیمات، گوشی خود را ریست کنید.

نحوه‌ی تنظیمات اینترنت برای گوشی‌های آیفون و آی‌پاد (IOS)

  • با شماره‌گیری کد #۲۳۱*۱۰* و یا ارسال پیامک به شماره ۸۰۸۸ می‌توانید اینترنت نوترینوی همراه اول را برای گوشی خود فعال کنید.
  • به منوی Setting بروید و گزینه Cellular را فعال کنید.
  • در قسمت Cellular Data Options گزینه‌ی Cellular Data Network را انتخاب کنید.
  • برای بخش APN، باید مقدار mcinet را قرار دهید و بخش‌های Username و Password را خالی بگذارید.

نحوه‌ی تنظیمات اینترنت برای گوشی‌های اندروید

  • با شماره‌گیری کد #۲۳۱*۱۰* و یا ارسال پیامک به شماره ۸۰۸۸ می‌توانید اینترنت نوترینوی همراه اول را برای گوشی خود فعال کنید.
  • به منوی Setting بروید و گزینه Mobile Networks را فعال کنید.
  • گزینه ADD را انتخاب کرده و یک APN جدید را ایجاد کتید.
  • در بخش Name عبارت MCI-Internet را وارد کنید.
  • در قسمت APN عبارت mcinet را وارد کرده و باقی بخش‌ها خالی بگذارید.
  • برای APN جدید بر روی گزینه کلیک کنید تا آبی و سبز شود.

خرید بسته‌های اینترنتی همراه اول

پس از تنظیمات اینترنت همراه اول در تلفن‌ همراه و یا تبلت، باید با توجه خط سیم‌کارتی که در اختیار دارید با شماره‌گیری چند کد دستوری بسته‌ی اینترنتی مورد نظر خود را خریداری کنید. در ادامه اطلاعات چند بسته‌ی پرطرفدار را در جدول زیر معرفی می‌کنیم:

بسته‌های اینترنت پرسرعت همراه اول با نام‌های آلفا و آلفا+ شناخته می‌شوند. شما با شمار گیری کد #۱۰۰* وارد منوی خرید اینترنت و اطلاعات مربوط به آن می‌شوید و  می‌توانید بسته‌ی اینترنت مور نظر خود و همچنین حجم و زمان استفاده را انتخاب کنید. تفاوت بسته های آلفا و آلفا+ در سرعت اینترنت آن است.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به سایت اصلی همراه اول مراجعه کنید.

روش غیر فعال سازی اینترنت همراه اول

برای غیر فعال سازی اینترنت می‌توانید عدد ۵ را به شماره ۸۰۸۸ پیامک کنید.

نحوه‌ی اعلام وضعیت و لغو تمدید اینترنت همراه اول

زمانی که شما بسته‌ی اینترنت را خریداری می‌کنید ممکن است این بسته بدون اجازه‌ی شما پس از اتمام تمدید شود. اگر نمی‌خواهید بسته‌ی فعلی را تمدید کنید با کد لغو تمدید اینترنت همراه اول #۱۸*۱۰۰* پیش از تمام شدن تمدید بسته را لغو کنید. همچنین برای دریافت اطلاعات از وضعیت بسته اینترنتی خود #۱۰*۱۰۰* را شماره‌گیری کنید.

جهت ثبت نام و فعال سازی پنل برروی لینک ثبت نام آنلاین کلیک نمایید.

√ فعالسازی خط خدماتی برای اشخاص حقیقی

سوالی برایتان پیش آمده است؟

برای دریافت پاسخ خود می توانید از طریق تماس، تیکت و … با ما در ارتباط باشید.

مشتاقانه پاسخگوی شما هستیم.