ثبت نام آنلاین
ورود به پنل
logo-samandehi

امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین
Rabit Rabit Rabit Rabit Rabit

اطلاعیه های سایت

√ ارسال از روی نقشه گوگل از طریق پنل اس ام اس

 

√ ارسال از روی نقشه گوگل از طریق پنل اس ام اس

پیشنهاد شگفت انگیز : ارسال از روی نقشه گوگل ! از طریق پنل اس ام اس چگونه انجام میشود؟

 

ارسال از روی نقشه به صورت هدفمند یکی از موارد بسیار مهم در زمینه بازاریابی است.ممکن است برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی و ارسال از روی نقشه ندانستن کدپستی آن منطقه برای شما ایجاد دردسر کند. اما با استفاده از ارسال از روی نقشه از طریق پنل پیامک این مشکل برطرف شده و شما به راحتی می توانید بدون داشتن کدپستی آن منطقه پیامک خود را با استفاده از امکان ارسال از روی نقشه ارسال کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

1: برای ارسال از روی نقشه وارد پنل پیامک خود می شوید بعد از وارد شدن به پنل برای ارسال از روی نقشه از قسمت ارسال پیامک >>بخش ارسال از روی نقشه گوگل را مشاهده نمایید.
2: بانک اطلاعاتی ارسال از روی نقشه گوگل در حال حاضر تنها نقشه 24 شهر از شهرهای تهران،کرج،تبریز،همدان،قزوین،اصفهان،مشهد،اهواز،بندرعباس،گرگان،کرمانشاه،زاهدان،بابل،آمل،اسلامشهر،یزد،زنجان،اردبیل،اراک،قم،کرمان،ارومیه،رشت و شیراز (جدید) به سامانه اضافه شده است و به زودی در به روزرسانی های بعدی نقشه سایر شهرها به این بخش اضافه خواهد شد،این بانک فقط خود شهر را شامل می شود و محدوده اطراف شهر های نامبرده را پوشش نمی دهد.
3: دربانک اطلاعاتی ارسال از روی نقشه گوگل می توانید پس از انتخاب شهر به راحتی منطقه مورد نظرتان را از روی نقشه انتخاب کنید و به مشترکین همراه اول و ایرانسل آن منطقه به تعداد موردنظرتان پیامک ارسال نمایید.
4: ارسال پیامک از روی نقشه گوگل بیشتر برای تبلیغات استفاده می شود زیرا به اشخاصی ارسال پیامک انجام می دهید که آن ها را نمی شناسید و قصد دارید با خدمت یا محصول شما آشنا شوند.
جهت ثبت نام و فعال سازی پنل برروی لینک ثبت نام آنلاین کلیک نمایید.
 

√ ارسال از روی نقشه گوگل از طریق پنل اس ام اس

سوالی برایتان پیش آمده است؟

برای دریافت پاسخ خود می توانید از طریق تماس، تیکت و … با ما در ارتباط باشید.

مشتاقانه پاسخگوی شما هستیم.