ثبت نام آنلاین
ورود به پنل
logo-samandehi
logo-samandehi

امروز: شنبه ۶ مرداد
Rabit Rabit Rabit Rabit Rabit

اطلاعیه های سایت

دستگاه ذخیره ساز شماره تماس مشتریان دایورت
دستگاه ذخیره ساز شماره تماس مشتریان دایورت

دستگاه ذخیره ساز شماره تماس مشتریان دایورت

 دستگاه ذخیره شماره تماس دایورت راهی آسان و محترمانه برای گرفتن شماره موبایل مشتریان است. این دستگاه را میتوانید در فروشگاه‌ یا مغازه‌ خود قرار دهید و از مشتری بخواهید تا شماره موبایل خود را در دستگاه وارد کنند. این دستگاه نیازی به کامپیوتر ندارد و فقط کافیست به برق و Wi-Fi متصل شود.

به همراه این دستگاه یک پنل سامانه پیام کوتاه آنلاین نیز ارائه میشود، تمام شماره‌هایی که وارد دستگاه میشوند بلافاصله در پنل ذخیره میشوند. شما با مراجعه به این پنل میتوانید شماره‌هایی که ذخیره شده است را مشاهده کنید و برای آن ها اس ام اس بفرستید.
همچنین در پنل دستگاه می‌توانید تعریف کنید به محض ورود یک شماره موبایل توسط مشتری یک پیامک خوش آمدگویی شامل شماره تماس و لینک شبکه‌های اجتماعی فروشگاه شما برای او ارسال شود.در پنل دستگاه امکانات زیادی قرار دارد، می‌توانید بر اساس تعداد مراجعه مشتریان به فروشگاه برای آنها تخفیف در نظر بگیرید، نظر مشتری را پس از خرید از او جویا شوید(نظرسنجی)، برای همه مشتریان یا آن‌هایی که مدتی است به شما مراجعه نکرده‌اند پیامک بفرستید، برای مشتریان غیر فعال تخفیف‌های هدفمند ارسال کنید. تاریخ تولد مشتریان را تبریک بگویید و تفاوت این دستگاه با مدل D03 در صفحه نمایش آن‌هاست، این دستگاه با صفحه نمایش رنگی و بزرگتر عرضه می‌شود
خرید دستگاه ذخیره شماره تماس دایورت مدل D03
 برای اطلاع از قیمت و سفارش محصول با پشتیبانی درتماس باشید
در صورت بروز هرگونه سوال و یا مشکل میتوانید از بخش پشتیبانی>>ارسال تیکت پشتیبانی، با ما در ارتباط باشید.
جهت ثبت نام و فعال سازی پنل برروی لینک ثبت نام آنلاین کلیک نمایید.

√ فعالسازی خط خدماتی برای اشخاص حقیقی

سوالی برایتان پیش آمده است؟

برای دریافت پاسخ خود می توانید از طریق تماس، تیکت و … با ما در ارتباط باشید.

مشتاقانه پاسخگوی شما هستیم.