به عنوان صاحبان کسب وکار ما به طور مداوم به دنبال راه های خلاقانه برای انتقال پیام به مشتریان بالقوه و در پی آن دریافت نتیجه مثبت هستیم. یکی از بهترین روش های بازاریابی این است که همیشه از دید مشتری ببینید تا از این طریق پی به عادات و زاویه دید مشتری هنگام خرید ببرید. محصول شما هر چیزی باشد نکته مهم این است که هر جایی که مشتری شما حضور دارد محصول یا خدمات دیده شود. با توجه به نسبت 4 به 1 استفاده از موبایل در مقابل کامپیوتر موقعیت مشتریان کاملا مشخص است. اساماس (پیامک)اصلا در جایگاهی نیست که استفاده از آن را به لیست کارهای در آینده موکول کنیم. با افزایش روزانه کاربران گوشی های هوشمند، بیزینس هایی که تفکر رو به جلو دارند در تلاش هستند تا حد ممکن محصول و خدمات خودشان را با گوشی های موبایل بیشتر سازگار کنند. پیامک یک روش امتحان شده هست که نزدیک به 20 سال است در دنیا جهت برقراری ارتباط با مشتریان و هماهنگ نگه داشتن بیزینس ها با روند های بروز دنیا با استفاده از یک روش قابل اعتماد استفاده میشود.
مزایای استفاده از پیامک یا ارسال اس ام اس تبلیغاتی، 10 دلیل درج شده که چرا پیامک میتواند یک قسمت اعظم از بخش ارتباطات بیزینس ها باشد.