ثبت نام آنلاین
ورود به پنل
logo-samandehi

امروز: یکشنبه ۶ اسفند
Rabit Rabit Rabit Rabit Rabit

آخرين اخبار و اطلاعيه ها

نحوه ثبت نام پنل پیام کوتاه

 nwe-data 

مرحله 1

ابتدا با مراجعه به منوی پنل پیام کوتاه، پنل مورد نظر خود را با توجه به امکانات مورد نیاز انتخاب فرمایید.

مرحله 2

سپس جهت وارد شدن به صفحه ثبت نام آنلاین بر روی لینک روبرو http://sms.datapayamak.ir/register.jspd کلیک کنید و در صفحه باز شده مشخصات خود را به صورت کامل و دقیق درج کرده و پنل مورد نظر خود را انتخاب و برروی گزینه “ثبت نام ” کلیک فرمایید.

کلیه مشخصات فردی خود را به صورت کامل درج نمایید.در صورت مغایرت اطلاعات فردی با مدارک شناسایی،خط اختصاصی و عمومی فعال نخواهد شد.

 در انتخاب پنل پیام کوتاه مورد نظر دقت نمایید، بعد از پرداخت هزینه پنل، امکان برگشت هزینه وجود ندارد.

Register 1

مرحله 3

بعد از ثبت نام، پیامک و ایمیلی حاوی نام کاربری، رمز عبور، آدرس پنل و کد فعال سازی پنل برای شما ارسال خواهد شد و بعد از ورود به پنل باید کد فعال سازی را در داخل پنل خود درج کنید تا پنل پیام کوتاه شما فعال گردد.

Register 2مرحله 4

بعد از وارد شدن به پنل خود، از بخش “ ارسال مدارک ” در صفحه اصلی اقدام به ارسال اسکن رنگی کارت ملی خود نمایید. (بقیه موارد الزامی نیست)

پنل هیئتی فقط ویژه هیئت های مذهبی، مساجد و گروه های مذهبی می باشد و شرط فعال سازی این پنل، ارائه نامه کتبی ممهور به مهر مجموعه مذهبی و ارسال پیامک های مذهبی و عدم ارسال پیامک های تجاری و غیر مذهبی می باشد، در غیر اینصورت پنل کاربر بدون تذکر مسدود خواهد شد.

Register 3

مرحله 5 

بعد از ارسال مدارک خود، با مراجعه به بخش “ خرید پنل ” در صفحه اصلی اقدام به پرداخت هزینه پنل خود نمایید.

  بعد از کلیک برروی لینک خرید پنل، به صورت خودکار به درگاه بانک ارجاع داده خواهید شد و می توانید هزینه پنل خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

Register 5 مرحله 6 

جهت فعال سازی خطوط رایگان، از منوی عملیات حساب> بخش خرید شماره، می توانید دو خط اختصاصی 14 رقمی رایگان از اپراتور 1000 و 50009

(با قابلیت درج شماره موبایل یا تلفن ثابت یا شماره دلخواه) ثبت نام و فعال نمایید.

مرحله 7

در صورتی که پیامک های شما فقط جنبه اطلاع رسانی و غیر تبلیغاتی دارد و قصد دارید پیامک شما برای تمامی اشخاص، حتی اشخاصی که پیامک های تبلیغاتی خط خود را غیرفعال کرده اند ارسال شود، از منوی پشتیبانی> بخش ارسال تیکت پشتیبانی، درخواست فعال سازی خط خدماتی به همراه یک نمونه از متن پیامکی که قصد ارسال از این خط را دارید ارسال کنید تا یک خط خدماتی عمومی از اپراتور 1000 و 50001 برروی پنل شما فعال گردد.

در صورتیکه پیام های شما جنبه تبلیغاتی دارد و قصد دارید پیام های خود را به اشخاصی که پیام های تبلیغاتیشان را لغو کرده اند ارسال کنید، می توانید از خطوط سیم کارت موجود در سامانه؛ پیامک خود را ارسال نمایید.

مرحله 8

جهت مشاهده وضعیت درخواست خود و مشاهده جواب ارسال شده، با کلیک برروی آیکن ” تیکت های پشتیبانی ” می توانید جواب درخواست را مشاهده نمائید.

 

سپاس از اعتماد شما

(از پنل خود لذت ببرید)