ثبت نام آنلاین
ورود به پنل
logo-samandehi

امروز: یکشنبه ۶ اسفند
Rabit Rabit Rabit Rabit Rabit

آخرين اخبار و اطلاعيه ها

قوانین ارسال پیام کوتاه

۴۶۵۳۲۲

سپاس از اعتماد شما

کاربر گرامی،قبل از استفاده از سامانه کلیه مواردی را که شرح داده می شود را به دقت مطالعه و تائید نمائید،این شرایط و ضوابط برای کلیه قسمت های سایت یکسان می باشد، تایید این موارد به منزله این خواهد بود که شما تابع قوانین خدمات پیام کوتاه دیتاپیامک می باشید و تمامی شرایط استفاده از خدمات سایت را قبول نموده اید.

1: کلیه فعالیتهای سایت مطابق با قوانین و موازین کشور می باشد و هرگونه تخطی از آن عواقب بعدی را برای مخاطب در بر خواهد داشت.

2: هرگونه ارسال پیامک با مضامین زیر ممنوع بوده و در صورتی که این موارد مشاهده شود علاوه بر مسدود نمودن پنل،در صورت درخواست سازمانها و یا ارگانهای مرتبط،تمامی اطلاعات فرد خاطی ارائه خواهد شد:

ارسال هرگونه پیامک نظیر شکایت،لوازم و درمانهای پزشکی،جوک های نامتعارف،دریافت اطلاعات بانکی یا مشخصات اشخاص،پیامکهای مرتبط با تبلیغ سفرهای خارجی،پیامک از جانب اپراتورها (ایرانسل، همراه اول، رایتل، تالیا و…)،برنده شدن جایزه (بدون درج اطلاعات صحیح فرستنده)،ارسال هرگونه پیامک ناشناس (به نحوی که اطلاعات فرستنده در متن پیامک درج نشده باشد یا به هر نحوی اطلاعات فرستنده به اشتباه درج شده باشد) پیامک سرکاری و بی محتوا،شوخی و ارسال سیاسی و هرگونه پیامکی که باعث تشویش اذهان عمومی شود ممنوع می باشد.

3: محتوای پیام ارسالی می بایست با هر یک از اصول پنج گانه زیر مطابقت داشته باشد:

با اصول و مبانی دین اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مغایرت نداشته و در تضاد نباشد.
باعث تشویش اذهان عمومی نگردد.
مخل نظم و آرامش حاکم بر جامعه نباشد.
به اخلاق حسنه حاکم بر جامعه آسیب نرساند.
با سیاست های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور مغایرت نداشته باشد.

4: کاربر باید تمامی اطلاعات خود را به صورت صحیح وارد نماید.در صورتی که اطلاعات اشتباه توسط شما اعلام شود علاوه بر مسدود نمودن پنل،خدمات پیام کوتاه دیتا پیامک این حق را برای خود محفوظ می دارد در صورت نیاز از مراجع قانونی پیگیری های لازم را انجام دهد.

5: با توجه به فیلترینگ برخی کلمات توسط مخابرات و تاخیرهای احتمالی اپراتورها، قبل از ارسال انبوه و یا گروهی حتما یکبار پیام مورد نظرتان را از طریق خط اختصاصی که قصد ارسال دارید به یک شماره همراه اول یا ایرانسل ارسال نمایید و در صورت دریافت پیام اقدام به ارسال انبوه و گروهی نمایید. در صورت عدم توجه به این پیام هیچگونه مسئولیتی متوجه ما نخواهد بود.

6: در صورتی که بر اثر استفاده ناصحیح از سامانه پیامک ضرر و زیانی متوجه شخص شود،خدمات پیام کوتاه دیتا پیامک هیچ گونه تعهدی نسبت به آن نخواهد داشت.

7: هر گونه نفوذ در اطلاعات سایت و پنل و یا سعی و تلاش برای ایجاد اختلال در عملکرد سامانه خدمات پیام کوتاه دیتا پیامک غیرقانونی بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

8: خدمات پیام کوتاه دیتا پیامک تمام تلاش خود را برای جلوگیری از نفوذ و حفظ و نگهداری اطلاعات شما به صورت خصوصی انجام می دهد.اطلاعات شما به هیچ عنوان مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

9: ارسال کننده موظف به رعایت ضوابط، استانداردها و دستورالعمل های ابلاغی ازسوی شرکت ارتباطات سیار می باشد.

10: خدمات پیام کوتاه دیتا پیامک وظیفه ارسال درخواست به مخابرات را به عهده دارد و برای اطلاع از این مورد برای هر پیام ارسالی کد رهگیری خاص که از طرف مخابرات ارسال می شود را به پیام شما اختصاص می دهد.لذا مسئولیت ارسال شدن پیام بعد از رسیدن به مخابرات و دریافت کدرهگیری،از عهده این خدمات پیام کوتاه دیتا پیامک خارج و در اختیار مخابرات می باشد.

11: خدمات پیام کوتاه دیتا پیامک حق دارد در صورت لزوم و یا بنا به درخواست مراجع قانونی و بازرسی مطابق ضوابط آشکار نمودن پیام ها و مسدود نمودن آنها قبل از ارسال به کاربران اقدام نماید.

12: درصورت تغییر درقیمت تعرفه ها از طرف اپراتور ها این تغییرات برای صاحب خط اعمال می گردد.

13: تا زمانیکه خدمات ارائه نشده است کاربر حق انصراف دارد و وجه پرداختی به او باز گردانده می شود.

14: در زمانهایی که اپراتورهای ارائه دهنده سرویس دچار مشکل می شوند و امکان ارسال و دریافت پیامک مقدور نمی باشد، اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد. اما از آنجا که این اختلالات بدون اطلاع قبلی انجام می شود ممکن است در برخی موارد این قطعی ها با تاخیر اطلاع رسانی شود.

15: شماره های اختصاصی خریداری شده بلافاصله پس از فعالسازی دیگر امکان عودت و یا تغییر را ندارند.لطفا در انتخاب خط مورد نظر دقت نمایید.همچنین به دلیل پرداخت هزینه به اپراتور امکان بازگشت هزینه پس از فعالسازی این خطوط وجود ندارد.

16: پیشاپیش از اینکه ممکن است به دلیل ضعف در بسترهای مخابراتی گاهی اوقات نتوانیم 100% خدمات به شما ارائه دهیم از شما عذرخواهی می نماییم.

از شما سپاسگزاریم، چون به ما اعتماد کرده اید.

 

سوالی برایتان پیش آمده است؟

برای دریافت پاسخ خود می توانید از طریق تماس، تیکت و … با ما در ارتباط باشید.

مشتاقانه پاسخگوی شما هستیم.