سوالی برایتان پیش آمده است؟
برای دریافت پاسخ خود می توانید از طریق تماس، تیکت و … با ما در ارتباط باشید.
مشتاقانه پاسخگوی شما هستیم.
کاربرد سامانه پیامکی در درمانگاهها و بیمارستانها :
1- با استفاده از ابزار یادآور، یک روز قبل از نوبت ویزیت به مشتریان خود یادآوری کنید.
2- اطلاعات دارویی را به بیمارن خود با ارسال پیام کوتاه، اطلاع رسانی کنید.
3– جلسات و همایشات مختلف را با ارسال پیامک زماندار به همکاران خود اطلاع دهید.
4- ارتباطی دو طرفه و سریع با کمترین هزینه از طریق سرویس های مختلف نظیر تحلیلگر پیامک یا پاسخگوی هوشمند می توانید با بیماران خود داشته باشید.
5- با استفاده از ابزار نظرسنجی میتوانید از بیماران خود در مورد پزشکان یا کیفیت کاری بیمارستان خود نظرسنجی کنید