ثبت نام آنلاین
ورود به پنل
logo-samandehi

امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت
Rabit Rabit Rabit Rabit Rabit

اطلاعیه های سایت

√ ارسال اس ام اس را به صورت هدفمند

√ ارسال اس ام اس را به صورت هدفمند

هدفمند تبلیغ کنید با ابزار های هدفمند درست تبلیغ کنید !!!

 

 

در نسل جدید تبلیغات مهم ترین مساله جذب مشتری از طریق تبلیغات هدفمند است. زمانی که یک تبلیغ با بررسی مخاطبان به صورت هدفمند، برای یک جامعه هدف صحیح انجام شود بسیار کم هزینه تر و موثرتر خواهد بود همچنین باعث می شود اعتماد مشتریان نسبت به یک کسب و کار چندین برابر بیشتر شود.

  bts ارسال اس ام اس از دکل:

در این نوع ارسال با انتخاب منطقه مورد نظر از روی نقشه، امکان ارسال اس ام اس به افرادی که قبلا در همان محدوده تردد داشتند را دارید. ارسال اس ام اس از طریق دکل های بی تی اس ایرانسل، عینا مانند ارسال معمولی انجام شده و به گوشی مخاطب تحویل داده و این نوع ارسال با پیش شماره 9000 ایرانسل انجام می شود. فقط کافیست که بدانید مشتریان بالقوه شما در کدام منطقه شهر بیشتر تردد دارند. شما از طریق ارسال اس ام اس از دکل بی تی اس می توانید، ارسال خود را به تمام این افراد انجام دهید

ارسال پیام صوتی :

ارسال پیام صوتی، یکی از راه های تاثیر گذار معرفی محصول و خدمات است، در یک فایل صوتی 30 تا 60 ثانیه ای می توانید تمام مواردی که برای جذب مشتری هایتان مفید است، اعلام کنید. در این نوع ارسال فقط کافیست که یک فایل صوتی را ضبط کنید و در پنل اس ام اس خود بارگذاری کنید. پنل اس ام اس این امکان را به شما می دهد که پس از انتخاب شماره های مخاطبین هدف، دکمه ارسال را بزنید تا فایل صوتی شما به صورت یک تماس به تلفن همراه مخاطب ارسال شود. فایل صوتی بلافاصله بعد از این که مخاطب به تماس پاسخ دهد، شروع به پخش شدن می کند.

ارسال اس ام اس از روی نقشه :

در این نوع ارسال فقط کافی است منطقه مورد نظر خود را برای ارسال در نظر بگیرید. فقط با انتخاب یک منطقه از روی نقشه تمام شماره های مورد نظر شما به لیست گیرندگان اضافه می شود.

ارسال ایمیل :

ایمیل یکی از ابزارهای مهم و تاثیر گذار در جذب مشتری و هدایت مشتری به سمت مراحل فروش می باشد. توجه داشته باشید که یک مشتری بعد از خرید محصول باید برای شما مهم تر باشد، پس از طریق ارسال ایمیل و ارائه محتوای مفید همیشه مشتری را خشنود نگه دارید. رضایت مشتری باعث می شود که مشتری، به طور ناخودآگاه یکی از متدهای پیشرفته تبلیغات که “ تبلیغات دهان به دهان ” هست را بدون هزینه برای شما انجام دهد. مشتری که از خدمات شما راضی باشد مطمئنا محصول شما را به دوستان و اطرافیان معرفی خواهد کرد.

ارسال اس ام اس از طریق نقشه کد پستی :

قصد دارید به نوع کسب و کارتان، به شماره سیم کارت هایی که در یک منطقه ثبت شده ارسال انجام دهید. در این صورت فقط کافیست که کد پستی 5 رقمی منطقه مورد نظر را در پنل ثبت کنید تا بلافاصله شماره های ثبت شده در آن منطقه به لیست گیرندگان شما اضافه شود. ارسال اس ام اس به صورت هدفمند، نه تنها از اسپم شدن تبلیغات شما جلوگیری میکند بلکه از این طریق میتوانید هزینه های تبلیغات را کاهش دهید.

ارسال اس ام اس رده سنی و جنسیت :

قصد دارید محصول خود را طبق بررسی های انجام شده ای تیم بازاریابی تان، فقط  مناسب آقایانی هست که بین سن 25 تا 35 سال هستند و شما قصد ندارید به مخاطب دیگری به جز این افراد ارسال را انجام دهید. در این نوع ارسال می توانید سن و جنسیت مخاطبان خود را تفکیک کنید.

 

√ ارسال اس ام اس را به صورت هدفمند

سوالی برایتان پیش آمده است؟

برای دریافت پاسخ خود می توانید از طریق تماس، تیکت و ... با ما در ارتباط باشید.

مشتاقانه پاسخگوی شما هستیم.